۵۵ درصد نمایندگیهای کرمان موتور در بین شرکتهای خدمات پس از فروش دارای رتبه یک هستند
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی بهار اهواز ،محمدرضا محمودی روز سه شنبه در آیین افتتاح نمایندگی کرمان موتور خوزستان در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سالهای اخیر شاهد افزایش میزان رضایتمندی مشتریان بر اساس استانداردهای شرکت بازرسی آی اسکیوآی(ISQI) بودهایم و اکنون ۵۵ درصد نمایندگیهای ما در بین شرکتهای خدمات پس از فروش، دارای رتبه یک هستند که بی سابقه است؛ ۳۸ درصد رتته ۲ و تعداد محدودی نیز رتبه ۳ دارند که پلنهایی برای ارتقای این شرکت ها در دستور کار است.
وی افزود: با توجه به افتتاح مجموعه خودرویی نجفی در اهواز و صف ارائه خدمات، می توانیم از این ظرفیت برای ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان، این شرکت استفاده کنیم.
قائم مقام مدیرعامل شرکت بمخودرو تصریح کرد: همچنین دستگاههای مجهز تعمیرگاهی در این مجموعه فعال است و به مردم خدمات مناسب ارایه می دهد .
وی بیان کرد: در حوزه نظرسنجی نیز از تمام مشتریان نظرسنجی به عمل می آید که بعد از پذیرش خودرو و در کشور به عنوان پروژه به نمایندگان ارایه می شود و اگر اصلاحاتی نیاز است انجام شود.
محمودی اظهار داشت: سعی داریم در زمینه قطعات نیز خدمات را افزایش دهیم تا خودروهای متوقف شده نداشته باشیم؛ تا اواخر سال ۱۴۰۰ هیچ خودروی متوقف شده نداشتیم.
وی ادامه داد: در بحث خودکفایی نیز قطعات یدکی و خدمات پس از فروش، اکثر قطعات مصرفی در داخل تولید شده است؛ فیلتر روغن، لنت و سایر اقلام مصرفی داخلی شده و مردم با برند شرکت بمخودرو یا کرمان موتور محصولات مورد نیاز را دریافت می کنند.
قائم مقام مدیرعامل شرکت بمخودرو گفت: روغن موتور کاملا اورجینال است و تمام نمایندگی ها تنها از برند اعلام شده می توانند، استفاده کنند تا سو استفاده ای از روغن نشود چرا که روغن فیک در بازار وجود دارد.
وی افزود: اکنون در بحث نمایندگیها واحدهای بازرسی فعال است و تمام نمایندگیها توسط آی اس کیو آی(ISQI) در دو دوره بازرسی می شوند. بازرسیهای فصلی نیز در دستور کار است و آخرین چک لیستها بررسی می شود.
هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید